joi, 10 septembrie 2009

Chestie de la Ina- part II

Sunt... mereu cu gandul la perversitati si la haleala buna.
Vreau… sa pot sa scriu aici ce vreau cu adevarat fara sa-mi bag in seama orgoliul IMENS.
Mi-as dori… sa ajung sa traiesc din scris.
Nu imi place…
sa-mi zica Ina cu ce sa completez aicea.
Ma tem…
de destule chestii desi n-as recunoaste mai niciodata.
Aud… Omen de la Prodigy in capul meu 90% din timp.
Imi place… sa mananc: clatite ciobanesti din vama, prajitura arici de la silvian si inca o tona de alte lucruri.
Nu sunt… acasa acum.
Cant…
Distillers cand sunt ragusita. :D
Traiesc… in Constanta desi urasc orasul asta si nu-mi place marea.
Niciodata…
n-am avut vise normale.
Rar…
n-am chef de un concert.
Plang… foarte rar si Niciodata in public.
Am nevoie… de mai multe chestii decat as vrea.
Ar trebui… sa-mi arat sentimentele mai des.
Urasc…
oamenii prosti, ignoranti, ipocriti, limitati,...
Rad… neasteptat de des.
Visez…
de multe ori chestii adevarate sau ceea ce mi-as ori sa se intample.

Niciun comentariu: